søndag den 9. juni 2013

Kemoengle

Det er tid at eksperimentere lidt med engle.
Denne ved siden af malede jeg efter min samtale forud for kemoterapien. Siden blev jeg fascineret af at den orange farve, ligner farven på det ene af de stoffer jeg får og skal have også de næste to gange.
Den skaldede engel ligner en der giver mig mod og kraft.







I denne weekend har jeg været med på Skabende Kunstværksted på BAS og her har jeg lejlighed til at fordybe mig lidt mere i mine kemoengle, smukke skaldede væsener, med mystisk kraft.










Her er endnu en - måske lidt tøvende men fortrøstningsfuld i et overvældende landskab.













Sluttelig hende her, som jeg endnu ikke helt ved om skal udstyres med en kjole.

I øvrigt vil jeg lade kemoenglene tale for sig selv, de siger sikkert noget forskelligt til os hver især.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar